Brandul Ritter Broker
Ritter Broker are o istorie de succes în piața de intermediere din România, succes înrădăcinat în abordarea noastră unică a vânzării produselor de asigurări ce include o creștere consecventă în fiecare an.
Cu un angajament puternic față de clienții noștri, dar și cu o cultură de excelență, Ritter Broker analizează cu profesionalism potențialul și riscurile fiecarui client în vederea achiziției celei mai bune polițe de asigurare raport calitate-preț.
Toate locațiile noastre de asigurări sunt o parte integrantă a unui un brand respectat, construit printr-o combinație de campanii atât din mediul online, cât și din mediul offline.
Campaniile și aparițiile din presa au fost gândite pentru a consolida gradul de conștientizare al clientilor, dar și pentru a întări marca locală și a contribui la dezvoltarea afacerilor francizaților.
Standardul punctului Ritter Broker
Ritter Broker are dezvoltat un concept standard pentru toate categoriile de puncte Ritter Broker, cuprinzând estetica vizuală de la exterior, până la interior.
Standardul este proiectat pentru a promova un mediu confortabil și profesional, cu un aspect contemporan axat pe capacitatea noastră de a furniza servicii rapide și accesibile.
Ca parte a procesului nostru de franciză, vă oferim detalii estetice clare și o listă de furnizori care să vă ajute în realizarea lucrărilor. Francizații trebuie să isi plătească toate îmbunătățirile de închiriere a magazinelor lor, inclusiv toate lucrările de renovare, mobilarea spatiului conform contractului de franciză, sisteme de merchandising, calculatoare si alte echipamente.